t irma min lilla srtse

1. Hur gammal är du om fem år? 24 eftersom vi inte fyllt 20 än irma...
2. Vem var den sista du träffade? george och eliya
3. Hur lång är du? 169,24 cm, skoja 169 bara
4. Vilken var den senaste film du sett? my name is khan, jätte glad att dani irma med kolla
5. Vem ringde du senast? har inge cash på länge somsagt :(
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? okej kan skicka på fb :*
7. Var är dagens planer? sova sen skolan sen sola med min irma och nathan
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? ringa mina nära och smsa andra
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? faktiskt gifta, lite förvånad över det! ha skoja
10. När såg du senast din mamma? typ någon vecka sen, hon e i chilee
11. Vilken ögonfärg har du? gröna men dom ändras haha
12.
När vaknade du idag? 13 typ
13. Har du någon gång hittat en katt? japp massa på krogen, eller bara på stan sådär
14. Vilken är din favoritplats? säger som irma: sängen.
15. Vilken plats föredrar du minst? ute när de e minus 2334 grader.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? bakom dj båset med irmz <3
17. Vad skrämde dig som barn? chucky, nått läskigt barnprogram med troll :(
18. Vem fick dig att skratta senast? irma och en till person
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? men ja... men dom e fina
20. Har du stationär eller bärbar dator? bärbar, stationär är så 2001
21. Sover du med eller utan kläder på dig? med en tisha
22. Hur många kuddar har du i sängen? fyra igen, vem fan bryr sig? ska du komma o sova hos mig elr? nä juste
23. Hur många landskap har du bott i? ett
24. Har du någon gång spytt på fyllan? men ja, skit skarrigt.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? strumpor för dom gör mina fötter varma och jag känner mig bekväm i dom
26. Är du social? aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
27. Vilken är din favoritglass? choklad, dulce de leche igen omg glömt! twister!
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? skänka, köpa lägenhet, bil, en klocka, två legobitar.
29. Tycker du om Kinamat? gott, men... nej dum pame, dum
30. Tycker du om kaffe? JA! dom håller mig vaken på föreläsningarna <3
31. Vad dricker du till frukost? juice, mjölk
32. Sover du på någon särskild sida? höger sida av sängen, oftast på magen
33. Kan du spela poker? ja men suger på spel
34. Tycker du om att mysa? ja med dig
35. Är du en beroendemänniska? nej
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? japp
37. Vill du ha barn? ja
38. Kan du några andra språk än svenska? spanska och engelska
39. Har du någonsin åkt ambulans? ja, colchey94
40. Föredrar du havet eller en pool? poolen för då blir man inte sandig elr bränner sina fossingar
41. Vad spenderar du helst pengar på? kläder men de blir tyvärr alkohol
42. Äger du dyra smycken? ja, men använder dom inte.
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? tandkräm, tandborste.
45. Vem är den roligaste människan du känner? bruno mars, hela han e ett skämt
46. Välj ett ärr på din kropp? handen, ok no emo. men när jag va liten tappa jag ngt så fick ärr
47. Vad har du för ringsignal? we found love in a pickaplace, måste byta! vet!
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? jaaa
49. Flirtar du mycket? gjorde*
50. Vart togs din profilbild för din blogg? hm, i köping tror jag om de e den jag tänker påå
51. Kan du byta olja på bilen? ne?
52. Har du fått fortkörningsböter? aaa sysllöjden, tertu ba chilla jao
53. Vilken var den senaste bok du läste? kurslitteratur
54. Läser du dagstidningen? ja, eller är metro det?
55. Prenumererar du på någon veckotidning? nej
56. Dansar du i bilen? diggar
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? the voice
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? skola.
59. När var du i kyrkan senast? juletiderna
60. Vilka personer utmanar du? mig själv. oså har jag redan gj den ;PppppPp powneddd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0