SÅ FUCKING LYCKLIG!!

ASSSÅ ÄNTLIGEN BOKAT DRAKE <3333333 VILL GRÅTA. ASSÅ NI FATTAR INTE MIN GLÄDJE :DDDDD

bästa känslan på länge asså :D:DD de går bra nu :D ska med lisa, irmz, juliesson och hennes två vänner, tungt!


aaaafan har jobbat oså, kom hem för ett tag sen chill oså. bästa pappa laga mat så söt! och nu ska kolla big brother oså. läsa lite kanske om jag orkar. asså somnar ju bara för hostmedicinen gör en beng elr ngt haha!

a glömde hahaha, en försäljare ringer min syster:
gab: ja de är gaby
*snackar lite med han*
jag: NEEEJ!
gaby börjar asgarva
försäljaren börjar tydligen också garva
gab: asså de var min syster... förlåt *garvar fortfarandde*
han: hälsa din syster och ta det lite lungt *skrattar*

asså hahaha, bästa på länge!


Kommentarer
Postat av: Gab

Ofta du inte skriver om mitt körkort !!!

2012-02-23 @ 21:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0