LISTJÄVEL

Klädsel
Vad har du på dig idag:
kläder, typ jeans, tröja, hoodie, bh, trosor och strumpor :)))))))
Vad använder du just nu för skor: skin converse 4 sureee
Favoritfärg på kläder: svart och vitt, jätte färgglad chey

Senaste person som
Sov i din säng:
gabriela vergara escobar
Du pratade med: eddan, fast ne missade samtalet ;PPppp
Du delade en drink med: irmzzzzzza, jägern irma vadå älk?
Du gick på bio med: tjejerna
Du gick på stan med: irmas bror ;));););)
Skällde på dig: gabööö

Senaste
Låt du hörde: turn up the music med riri och chris

Film du såg: puss in boots, fast kolla ba 10 min hahaha tråkig
Mat du åt: lasagne haha, bästa
Kram: julie gärisson
Puss: anonym
Fest: irmas fäzt
Känslan: saknad
Ilska: igår
Resa: alanya jävla saknarejjj
Glädje: helgen sönder ja, fett kult
Dröm: kmr inte ihåg :o
Boken du läste: men som vanligt juridik bajs
Personen du träffade: gaby och pappa
Personen du pratade i telefon med: ingen, pratar inte i telefon.
Personen du fick sms av: anonyhymm hehehehehee
Gången du åt en 7-eleven korv: fan vet jag, ofta jag går t 7eleven och köper korv
Gången du var utomhus: 2 h sen
Gången du sov: 10 h sen typ
Gången hela din familj åt middag tillsammans: jävligt länge sen, julen?
Saken du köpte:
läppsyl, minnie sötaste musjävel

Väska: billig måndag
Skor: converse
Jeans:
vila elr vare e
Byxor:
men samma hor****
Jacka: fjällis tunna
Klänning: nyår min blåa vene vart den e bosatt
Tröja:
hm och weekday
Kjol: vene, länge sen men den från mango
Linne:
vitt megan foxy fox ox katt mjau
Lotion: nån chilensk, luktar bebis!!!
Smycken:
korsörhänge jätte guli
Lipgloss:
haha säger som irma, mitt 203847483:e läppsyl
Parfym: äpplet dkny gröna, gott, mums, vill äta mig sj, själv?
Schampo:
vene nå gulligt, kom t mitt badrum och lukta ;) få mig på köpet osv ;)
Ansiktscreme: köpte nelly jävel
pga 20års kris
Mascara: en rosa söt
Nagellack:
svart som natten, vetu vad man kan göra på natten? inte? jag vet. jag kan visa. HEHE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0