listan t irma bara för hon e så lolii

Namn: Pamela denise vergara escobar aka pernilla

Ålder: 19 och 11 månader snart sjÄÄÄÄLV?

Längd: 169, fast kanske krymt för jag är gammal

Sko-storlek: 39, lite shono jag skulle haft

Född: eskilstuna, södermanland, sverige, europa, om du vill världen också

Bor: i min söta lägenhet även kallad gärimansion

Gör just nu: skriver som en lajtar


Allmänna frågor:

Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: singel, söt, charmig

Nämn tre mindre bra egenskaper hos dig själv: finns verkligen inga... perfekt vad ska man göra


Vad är du rädd för: spindlar till max, döden

Vad är du mest nöjd med hos dig själv: min vänsta lillnagel

Det roligaste jobbet du haft/har: att jag är anställd i black kobra

Har du körkort och egen bil: räknas symaskin-körkort? elr typ sparkcykel?

När tod du ditt körkort: symaskin i 2an typ, sparkcykel 5an

När grät du senast: förra veckan tror jag

När skrattade du senast: för kanske 4,30 minuter sen

Vem åkte du bil med sist: dedooo <33333 med edina, enna och sandra i baksätet som riktiga zigenare

Vem åt du mat med sist: ensam som en ensam varg, #foreveralone

Vem sov du hos sist: fjärilen

Vem sov hos dig sist: gaby har ju bjudit in sig i min säng så, aa gabs

Vad var du rädd för när du var liten: ett troll på barnprogram sen det trollet på typ oboyen, vet nån vem jag menar? shit han har blått hår...

Vad ville du, som liten bli när du blev stor: tandläkare och bussförare för att alla jag kände skulle få åka gratis :$ sötare jag

Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: men vad vet jag...

Värsta smärtan du råkat ut för: sorg

Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: masssa, alla fina människor i min vardag

Någonting som gjort dig riktigt förbannad och ledsen någon gång i ditt liv: japp

Har du någonsin sportat: ja fotboll, var kung med min irmz, dock inge talang kvar

Någon du ser upp till: min mamma, mammor, kvinnor

Vad finns alltid i din handväska: i min pöööörs menaru? går runt m min tygväska såattttte a


Har du varit utomlands någon gång: joooooooooo, finland

Vilken plats var finast: mitt chile

Största stad/städer du varit i: ingen aning


Lite mer personliga frågor:

Har du någonsin tagit eller provat droger: ja, inge kul vare

Rökt: jadå

Snusat: jadå

Druckit: som fan

Har du piercing eller tatuering: piercing: öron + tunga, tattoo: 2 snart 3 mannen

Hur ska en kille vara/se ut för att du ska falla pladask: fina tänder, ögon, personlighet

Finaste komplimang du fått: att jag är ful

Har du sårat en kille riktigt ordentligt någon gång: ja

Har du blivit sårad av en kille riktigt ordentligt någon gång: ja

Har du någonsin fejkat en orgasm: jappppp

Hur många sex-partners har du haft: inte många


Antingen-eller-frågor:

Storstad eller landet: storstad sönder

Hamburgare eller pizza: hamburgare mumssss

Kött eller fisk: firre

Hund eller katt: who let the dogs out, me me me

Aftonbladet eller expressen: metro jani

McDonalds eller MAX: maxxxx sönder så mkt godare

Vin eller Öl: elken ölet bästa, så billig och bra den är

Charter- eller skidsemester: charter sönder, orka snö

Sverige eller Utlandet: utlandet som en riktig invandrardotter som jag är

Sport eller nyheter: palla ngt av de hahaha, nyheter, inte så ansträngande

Hockey eller fotboll: fussball

Ljushåriga eller mörkhåriga killar: mörkkkkkkkk, så fint, eller ginger

Sommar eller vinter: sommar och sol och vi har korta kjol och du vill ha mig, djahiiiira

Vår eller höst: våren är så mysig i mitt liv, solen söt oså

Flyg eller tåg: flyg haha, lever i ett tåg just nu så

Bil eller buss: bil, they see me rollin, they hateinnnn



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0