katie hoe

haha sho sitter hos katja och chillar med henne, lins och irmss, var och fika med dom + nermina innan på george efter skolan. gick på stan efter fikat och cpade oss. sen katja köper cigg och jag la in allt i påsen men sen sa jag att jag inte tagit hennes cigg så hon går tbax och frågar kassören om ciggen HAHAHAHA så jävla bäst!!!

hon va arg på mig lite för sen lämnade jag påsen men alla grejer på trotoaren så hon fick gå och hämta dom med hahahhaa <3 puss på sötaste katja :D vi ska kolla top model senare och min lur har typ inge batteri och kmr dö om 1 min............. skit ledsen får hålla mig i 2 timmar!!!


ajaaaaa puss hörs senare <333 saknar dig

de här är camilla också från min klass, hon e 22 och är förlovad med sötaste killen svär! typ vart tsm 7 år! fatta kärlek! haha tack vare henne fick jag pengar av csn för jag fatta inge!! hon är en snäll och klok klasskompis
image description

Kommentarer
Postat av: cammi

hahaha dags att kommentera i bloggen kanske när man själv dyker upp ;) hedersplatsen! du är söt!

2012-02-07 @ 19:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0