juicie juiceeeeeeeeeeeeeeeee

shuuz, blir inge utgång för alla ska chilla och efter att ha sovit vart jag fett seg o trött. ska bli skönt och vakna nykter asså! män män, gjorde nyss färskpressad apelsinjuice och tänker shit vad man krigar för att knappt få ett fullt glas haha, men de är de fan värt :*

nu ska jag kolla på ana gina och fett roligt, random så är han daniel paris med i ett avsnitt och han går ju också socionom tydligen så de är därför han brukar vara där. asså vi har ju som en egen byggnad där det bara är socionomer :) kult! men han har gått 2 år sa han så jag ligger ju lite efter haha!

de här e daniel paris t er som inte vet, han e fett söt tkr jag! synd att han e bög pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0