jasdhdkskaka

damp, bästa gossip e fett glad för dom jag alltid velat ska bli tsm e det nu!!!! lyckan!! säger inga namn för vissa kanske inte laddar ner osv...... men fett glad och dom e sötast, mina två favoriter :D men sämsta att de är paus nu och tbax den 2 april :/ ajaa, ba o vänta liksom!


sen topmodel, asså jenny hur blond e hon? ofta ba jag vet inte om jag vill va modell efter hon vart med i programmet typ 50 år... asså fett dum. alltid hatat henne och katja älskar ju henne, seru katja att hon e pantad... aja men hon e söt faktiskt, sen vikkan, asså viktoria <333 älskar hennes bilder under vattnet hahahahhaa, när hon aldrig öppna ögonen hahaha! socker hon! bra att klara e kvar, hejjar på henne för följt hennes blogg sen ser hon lätt bäst ut av alla där.

okej jalla bye ska typ läsa lite så jag blir sömnig... alltid jag och inte somna tidigt. m. a.

nej! de e ingen bil. de är ett jävla träd. en kvist jävla volkswagen wainer hur du stavas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0