jallaaaaaaaaaa bror

hejehjehje e fett tjurig, men säger bara passssss.

vill berätta nå kul som hände idag, asså ja stack ju o sola med natha och irma, sen jag väljer ett av solariumen, sätter i cash sen när jag ska gå till rummet är det låst. får panik sönder, irma och natha hade gått in i sina rum så knackar sönder på irmas rum så hon ska ut hahaha. ja ba fett pinsamt jag sätter in i hennes sen står utanför som en tönt o väntar, aaa sen tillslut kmr tjejen ut. tur fan hon kunde ha fått sola gratis om hon ville fan hahaha. alltid jag fan!

aja efter sticker vi t nerre där hon, katie och vio är, vi garvat åt halva världen och har fett kult. sen stack alla förutom jag och katja, vi ville låna hennes mammas bil men hon vägra låna ut den. sen skulle gå värsta biten hem och de va -15 typ. katja fucka ur o ba skiter i tar nycklarna, sen e vi vid henne hon ba nej kmr fråga. ja ba katja vafan kmr få gå hem och ännu mer. sen ändå tar hon bilen. vi börjar skrapa och allt e som is asså hahahaha! dog! vi kämpa i 5 år för o skrapa bort allt. tillslut åkte vi, katja fettt söt hon ba nu ska jag fucka ur. sen ba nej fan moshan kmr dampa hahahah! älskarej katie!

aaaaaaaa fan imorn, ska jag, dö. de e de enda jag vet :) hejdå puss på dom som e bra för mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0