hej mina änglar

är bra fett bra humör nu för de har kommit ut fett tunga låtar och musik gör mig så jävla glad, sitter här och plattar håret och diggar shöööööönder :D:D:D

har vart hos min farbror sen stack vi t min sis där jag inte vart på fett länge, dom har ju flyttat så bor längre bort = jag orkar inte gå elelr har inte så mkt tid osv. sen är hennes lur paj så kan ej smsa henne! aja träffa sötaste maxi som börjat gå, elelr aa steg. så himla söt! sen vale snackar mer än vanligt och har lärt sig säga jag älskar dig så hon ba pame jag älskar dig *-* dog sönder. sen berätta hon att hon slog barnen på dagis, asså orka vale vato vi säger t henne och inte göra det men lyssnar hon? nä. aja hon är finast endå <3

puss bilder
image descriptionimage description
maxi min kinesss!!! sen busigaste vale <3
image descriptionimage description
pappas godaste lasagne, sen bytta lakan o allt för gaby kmr och bor hos oss 2 veckor, kul men hon sover ju alltid över hela min säng fast det borde vara tvärtom. tar täcket oså. haha! sen städar hon inte efter sig heller. så om du läser detta gabs så vet du vad som gäller ait? ok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0