GRRATTTIS IRMA HODZIC

ASSSSÅ BAMBAMBAAAAM! irma fyller år nu min sötaste psykos vän som alltid är lika cp som jag, eller nästan!! men oooh så mysigt vi haft det det senaste året, festat och lekt sönder i våra liv!
från att bära dig till din säng i alanya då du vart medvetslös typ till att leva som fruar tsm hemma hos dig hela sommaren, åka moppe till jobbet och typ hejdå älskling hämtar du upp mig sen? hahahhahaha! dog sönder!

alla våra shottar vi tagit, alla dina faceplant, alla våra ensamma roadtrip med tåg eller sparkcykel eftersom vi fucking inte fixat nå jävla körkort hahaha! alla haffination och crazy stuffs vi gjorde till domedagen... hahaha skoja, tills du vart kär min lilla! så söt du, trodde aldrig men tillslut så hittade du en grymt bra person och är jätte glad för er med!!!! älskar er sönder. okej ska inte börja snacka om er utan DIG!

aaaa jalla sho värsta vip, men fan vi sagt t varann så ska vi gifta oss ngn dag, som de goda vänner vi är och sen skilja oss bara för att hahahahaha! sen när jag nångång i mitt vackra liv då jag bor ensam ska du lätt va min inneboende och då ska du äntligen få hitta ett jobb på carlings då det finns massa fler carlings i sthlm än i lilla snäs som inte ens har ngt hahahahha! ajde broder, älskar dig massor och du vet hur viktig du är i mitt liv och tack för att du alltid vart där då jag vart som mest depp har du ändå vart där och fått mig att glömma de dåliga stunderna. du är bäst bro #WOLO-WE ONLY LIVE ONCE <3

midsommar sen när du fucka ur på ditt fönster, vad hade den gjort dig ens!!

när vi cykla in i präntaren och bästa tån HAHHAHA

trip till våra jobb bakis/fulla och när du typ trodde ngn skulle sno din dator

hahha plankin perioden <3 och mysiga vi plocka jordgubbar osv

alltid att vodkan var så tog och de inte fanns groggvirke sådär runt 4 på dagen, sen våra söta pussar

hahaha när vi hitta 20an och var fett glada, vf ens??? hahaha! sen en söt bild med katie

lägger upp fler imorn måste sova loveee <3

Kommentarer
Postat av: La Dani

Fint Pamsi! Älskar eran vänskap <3 ni e bäst. Kärlek t max

2012-02-17 @ 04:53:15
Postat av: irmz <3

orka jag ba hjärta på mig själv. PAMEEEE bästavän du tog mitt hjärta där, sötaste jag läst på gud! gjorde min dag sen jag öppna mitt öga! fett bra humör jag e på alltså, tack för alla söta ord bror, du vet hur mkt du betyder för mig, skulle inte kunna mäta dig mot något för du är fan längre än ejfeltornet i mitt liv! bästa stunderna och tiderna i livet, vi har alltid kul tsm och hoppas de förblir så tills vi dör! tack så mkt bro, de värmde mitt hjärta. fick ett gott skratt som man säger är i sviden :D de ska bli mer äventyr och fucktup faceplants hehe okej kanske inte fejplants men iaf fucktup saker i våra liv. ÄLSKAR DIG SÅ MKT!! puss min bästa

2012-02-17 @ 12:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0