gaby!!

assså jag tänkte skriva det och när jag publicera inlägget kände jag att ngt fattades och det var det!

haha ni fattar inge men min sis har tagit körkortet!! grymt som fan asså, skönaste hon ringer mig när jag e på g t jobbet med dedo. ba hallå vart ska du?
jag: ehm tjobbet?
gab: aha åkte nyss förbi er
jag: aha med vem?
gab: men själv? im riding solo?

haha tung hon eee! hoppas de e mintur nästa gång <333 fatta roadtrip!!! fatta jag med bil? asså jag är hemlös annars tänk er med bil!! BAAAM!

aja ska sova snart ska ba be gaby släcka ljuset, toffel. jalla bye

nej glömde säga, pumpar med like a baws hela tin sen skönaste pappa ba ''aa bra like a baws'' fatta ni king han e!! sen älskar att alla klagar på min musik(mamma, gaby) sen går in i köket så står pappa där och diggar!! älskarej!!! bästa pappa haha :D

aja, bästa jag dryg! hhaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0