ett två lillen står på sne

hej mina hjärndöda läsare, fast jag e nog hjärndödare just nu. fetttt död! tror jag dör lite, håller på med grupparbetet och har vart här i lidingö sen 9. vi e hos cammie göööörl, mysiga vi fira marija med för hon fyllde 14. socker hon, fjortisjävel. ok +6 år. aja, hon sitter o kollar vad jag skriver jätte tråkigt för hon ser ju allt i förväg. som at hon e vip? näääääfan. hon har tydligen vart brunett, hahahha hur förklarade hon sin blondhet då undrar jag? kaoz.

aja min rygg säger hej, hörs hoez pusspuss smek bebislek
HAHAHAH bästa min man från kryssningen nångång

Kommentarer
Postat av: irm

saknar kyssning!!!! pam när kör vi båtjävel?

2012-02-13 @ 21:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0