eh eh

nämn något som gjorde dig glad igår? en söt person, mina vänner, pappa som e sötast
vad gjorde du 08:00 imorse? sov som en ängel
vad gjorde du för 15 min sen? platta håret, musik
de sista du sa högt? ngt t pappa
de senaste någon sa något till dig? pappa ngt t mig haha
vad har du druckit idag? vatten, kaffe
vad var de senaste du åt? lasagne
vad var de senaste du köpte? chokladis
vad äre för färg på din ytterdörr? brown, tråkigt vill ha svart
vad äre för väder hos dig nu? -10,-15,-20?
godaste glass smaken? choklad, dulce de leche och blåbär
sover du tungt? japp
drömmer du mardrömmar? kan hända
favoritklädsel? vardags chillmode kläder
vad ser du när du kollar åt höger? fönster så typ andra lägenheter osv
vad gör dig glad just nu? mina söta personer i mitt liv
vad ska du göra härnest? äta ngt
höger eller vänsterhänt? höger som fan
humör just nu? chill pernill, glad
favorit godis? choklad, sura, lakrits
kläder just nu? irmas korta mjukis haha, randiga strumpor, söta trosor, linne, bikiniöverdel, nagellack haha
sommarplaner? åka utomlandsssssss!!!!UTROPSTÄCKEN JA
hur många kuddar sover du med? 4, men en är inte min typ av kudde... skit äcklig, men andra gillaren :s
vad är viktigast för dig? mina nära och kära
snarkar du? haha nej pinsamt då ju
stjärntecken? vädurens uppfödare
äckligaste insekten? spindeln som dödar mig alltid
stökigt eller välstädat? välstädat såklart
vad/vem längtar du mest efter just nu? min mamma och dani
vem sov du hos sist? camilla
vem sov i din säng sist? hemlis
har du någonsin sportat? men ja
vem åkte du bil med senast? familjen vergara-borquez = farbrors family
vad har du för mobil? bästa iphone
vad äre för färg på den? vit/silver
hur många kontakter har du? ingen aning

Kommentarer
Postat av: Edina

Import om du kollar längst ner på dina kontakter står de hur många de är!!!!!

2012-02-05 @ 23:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0