bajs

okej mår inge bra mitt huvud dunkar typ som nå jävla stureplans fest osv, men jag lever och ska knarka sönder med massa medicin, cvitaminer och allt som finns, honung x4322 oså!

asså i allt de här med förkylning så finns de en fucking nice grej asså: att man e hes. asså älskar folk som e hesa, så jävla sexigt!! mums på mig själv alltså..


aaaaa men juste glömde säga att jag diggar en av mina lärare, vågar inte skriva namn oså men fett socker, typ kär i han <3 hahahahaha pusspuss ska ladda ner den där kattfilmen, den från shrek, kult! irma såg den igår så kom på att jag också ville se den, like a cat-bawsssss! xoxo


HAHAHAHA ÄLSKAR DOM HÄR!!

<33333333333333333333333TREHUNDRAMILJONER

Kommentarer
Postat av: irmz

ja den katt filmen är kattigt söt :)

2012-02-20 @ 20:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0