assssssså ja!

imorn e jag ledig, fattar ni hur skönt det är o va ledig då och då. uppskattas grovt mkt när man pendlar, pluggar rätt så mkt och försöker ha lite fritidsliv. men idag har alla vart jätte tråkiga, men på nått sätt har de känts skönt. bara ligga i sängen och dö.

skulle laga chili con carne, men så fanns inge carne, kött. köttfärs. så de vart ju lite svårt och pappa va ju o gymma så han kunde inte åka och köpa så när han kmr hem så bestämde jag mig för att jag ville ha ungspasta grej fett god, pappa tog självklart pizza. haha, så dåligt. men aja gott som fan vare!


mamma har ju åkt t chile så nu e jag fett hemmafru, städar, lagar mat, försöker hålla rent osv. efter skolan. haha! ajjja nu ska jag dö lite, försöka plugga lite, sen kolla film o decka sönder t den :* 

pusspusspusss på er, gäris in päris! och fägis in abu däbi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0