alanya saknare

hej mina livsänglarr, har nyss krigat med mitt tangentbord. de va såhär segt, skrev en bokstav på typ 5 sekunder hahhahaha! sen bästa pedro påminnde mig om att man ska ta bort sladden och nu är allt som vanligt! volvon rullat, hunden mår bra osv.

känner att min blogg är jätte tråkig :/ mitt psykos har släppt lite tyvärr. kanske för att jag tänker på grupprocesser och hela kittet om individuella uppgiften. men ska bomba inlägg när jag e klar med allt från den här kursen. vilket är imorgon! tjoho! sen börjar jag juridikskursen, läskigare. hitler fasoner i den kursen har jag hört så måste kötta shönder!

ajde bror ska fortsätta nu, är fett godissugen som vanligt. men fått 3 kompisar(finnar) så hoppas gaby gör smoothie snart så jag inte drar t okq8 o köper mig en mmmmmmmmm maraboue, hur fan skriver man? aja den där chokladkakan, alla vet vilken jag menar. till och med alla blondiner ute i världen!

men vi hörs, puss och smek = bebislek, oooh vill pussas med min finaste :c så fiiin, pusspuss

bästa alanya, vakna full och påt igen <3 typ bästa resan ja! ta mig tbax

Kommentarer
Postat av: Dani iiii

MARABOU =mitt liv hahha



Söt Pame på bilden

2012-02-15 @ 17:44:56
Postat av: Gab

Impoooooorto, import .. Iiiiiiiimportante

2012-02-15 @ 20:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0