äckeltuna

hehe skoja, eskilstuna. gillar inte etuna så mkt asså men random åkte dit med irms, fick med mig ett par byxor, oliv/käki(skriver som d uttalas), snygga var dom men har inte testat dom än. ahhaha orkar inte. aa sen en vit och käki tröja, sen korsörhängen. små söta. irma köpte grejs t sin söta iphone.

träffa katja där också glömde säga, hajpat! älskar när hon säger aaaaaaaaaaaajuuuu! <3 aja efter etuna gick jag och irms o sola sig, har fått färg märker jag nu efter 3e gången. magen mest som vanligt! nu äre bara o fortsätta sola så färgen håller sig. asså när jag är vit känner jag mig inge fräsch eller liksom söt. men när man e brun då jävla händer det grjjer örreni. bästa haffningssäsongen!!! haha, eskojade bara.


mmmmmmmm men ska äta ngt nu och sen platta håret 1 timma medans jag kollar gåssip gööörl!!!! wää kmr dö broder. puss och lek, bebisapotek. haha vilket rimm, kuuung. aits, jalla bye
image descriptionimage description
asså den här bilden med patrik och svampbob e så jag och irma hahaha. jag e patrik. hon e blondast i världen <3
image description<---- bästa bilden!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0