Aaaarå(skulle vart uppe för 6,7 h sen)

Sitter på tåget hem, fast ne Irma Mesaa om vi skulle t Etuna så ja ba jaaa skynda t detta tåg så nu ska vi kolla kläder hihi bäst! Hade seminarium idag de va chill sen höll på med gruppen :) här har ni lite bilder från idag!

Ska berätta om min Julie gäri, även kallad kissen för hon är en liten katt! Hon e assyr och lika gammal som migg, ska jag vara ärlig såg hon lite dryg ut först jag såg henne men sen visa det sig att hon va en av gärimansion! Hon har också haft kille i typ 3 år?? Alla har killar, sambos o allt hhaha! Fast inte Marija så nån som vill haffa så äre bara o säga t mig kirrar dejt på mc Donalds

image descriptionimage description

1.jag imorse 2. julie, marija och jag

image descriptionimage description

3.lovisas rygg, lite av cammie, manar och nidhi(min grupp) 4. julie och en suddig marija


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0