aaa det är tertu?

god kväll/natt på er alla gosiga, myser med mig själv just nu. med svenne björnstammen, jätte mysig låt den jag lyssnar på. inte ny, men mys. svalkar vinden heter den. perfekt till en torsdags natt kl.23.40 hihi


har som ni kanske sett innan; badat, klippt naglarna och spillt stearin på mig själv och typ hela mitt badrum. jag trodde bara de va en liten del sen ba äre på dörren, väggen och golvet :( haha så kriga med det ett tag. sen spelat wordfeud och nördat instagram. älskaaaaaaaaaaaaaaar instagram, bäst är du och om du vvore en människa så skulle du vara en av de tre personerna jag ska gifta mig med :***pussmun

määän män, nu ska jag nörda fb och bloggar, som jag inte gjort på hela långa dagen.
hejdå, kyssens farmor. JAK JAK FINNELAJNEN
image descriptionimage descriptionimage descriptionimage description
irma är så söt som skickar bilder till mig på henne så jag ska överleva dagen.
om jag och irma vore ett par så skulle vi typ va sötaste paret för att vi inte bråkar och är så chill hahaha.
sen en gång tjaffsa vi nyligen, ja ba aja förlåt. så onödigt och slösa tid ''osams'' när man bara kan säga förlåt, hahhaa mobbad jag vet hihiihi *fniss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0