6/2

Godmorgon mina söta jävlar, sitter såklart på tåget och ber till Gud att inget fuckar sig... Ska på handledning med gruppen och vår lärare. 2 v tills vi ska lämna in vår grupptenta och enskilda. Känns nervöst.

Aja sovit 3 timmar för jag vet inte varför jag inte var trött? Konstigt. Aja så är ite så jätte pigg men litar på att kaffet kirrar min vardag :D

Okej konstiga saker:
1. Att den där frågegrejen jag gjorde igår natt frågar efter hur många kuddar jag har och om jag har hittat en katt?
2. Àtt människor cyklar? Dör inte deras händer?
3. Att jag tom blir 3e hjulet på Skype... Varför? Haahha!

Menn puss på er mina änglar trevlig måndag, tänk att det är fredag om 4 dagar bara, tiden går fort ska ni se! Skriver det här till mig själv mest haha, xoxo pamegörl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0