28/2

Skulle fan bjuda mamman på lunch idag men måste fan snåla lite asså haha! Godmorgon btw!! Hur söta e ni idag? Jag e mysig ialf :)))) vill pussas osv,så får väll kolla om sockret vill pussas med mig idag :* ofta inte svårt o motstå?? Haha skoja :Dd

Vill ba t er som läser och inte känner mig bra så driver jag om 90% av varje sak jag säger, har inte luft osv bara kul o dryga runt lite i mitt underbara sekuritas liv hahaha'

Ja idag ska jag kanske t Köping fårse fårse idiot jävlar :) men vi hörs nog, puss och hej en lax på en tax

De här e fett mina blonda vänner... Ni vet vilka ni e


Kommentarer
Postat av: Rebecca

hahah :P

2012-02-28 @ 12:36:56
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0