25/2

halliloja! ligger i sängen och chillar med min bakishet. borde typ duscha sönder, men orkar inte. ska om typ 30 min, a jo de låter bra!

igår va sjuuukt nice asså :D hade fett kul! jag och irms börja hos mig, alltid vi två söta. sen kom hersh, pete och edi och hämta oss, åkte t etuna och sen gick in på harrys. kl va dock typ 10 men gick in och drack eftersom vi inte visste hur många biljetter de fanns osv. började köra black jack, vann så bästa :D

haha idioterna irma och edina när jag kör ba
dom: pame din speltorsk sluta spela vaffan!
jag: bröder jag vinner var tysta
dom: nee? bror kör bara kör!!

hahaha dubbelmoral jävlar haha!

ajja sen dansa oså, sen va kl typ halv 12 så stod kvar där vid staketet, skulle ju fria t fiona. sen alla tjejer stack så blev vän med nå tjejer från katerineholm, haha fett sköna! sen kom katterna r&f, fett bra dom va! rebecca fett socker gav oss vatten och flippa med oss. vi höll i hand, fett socker. sen fiona...... asså fett luft vart så besviken, typ om hon kom t publiken stod hon typ 5 meter ifrån. fett snål. så gillar rebecca mer nu.

aja lökade sönder, så stack sen. min lilla irma fett söt hämta min jacka oså. sen åkte vi hem med jayron, fett snäll han. sen hem t mitt socker och sov.

idag vakna typ 8, mådde fett dåligt... så myste t 11 sen hem, sov till typ 15,16. idag = påt igen mafakka!
jalla bye här har ni lite bilder

image descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0