22/2

Sho, börjar 1 men eftersom sj är söta och bara har ett tåg 10.20 och 12.20 så måste jag ta 10.20 för o komma i tid. Men sen ännu sötare så är tåget försenat så det kmr 10.50 om dom inte ändrar tiden igen då :))))))dubblhaka

Men de e fett nice väder ute, typ vår!! Fast de e fett halt, lekte bambi hela vägen ner t station, är förvånad över att jag inte ramla.. Sen lite besviken för jag inte träffat på nån rolig människa jag kan skriva om, förutom en tant som typ ger mig mördarblickar?? Vad har jag gjort henne? Kanske har haffat hennes barnbarn nån gång... Haahha!

Aaaa vad kan jag mer skriva, ledig inom igen skönt!!! Så jag kan bli frisk, känner MIg bättre idag faktiskt *fniss*


ajde bröder vi hörs senare, elr kanske om ett tag oså! Jalla bye

Mohaha hann före Gaby imorse, nu har jag min söta jacka. Bam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0