21/2

oj hade visst inte bloggat idag, förlåt mina sötisar! allt går så fort haha. aja vakna 10, somna om. vakna 12 haha. ja ba fett duktig jag e som vakna 10... sen ba bam bam. men förkylningen fuckar ur asså. den får mig att känna mig beng, ingen energi, zombie helt enkelt och det passar inte in i mitt liv. äckligt o va bajs tråkig. vill skratta, hoppa och skämta som vanligt. försöker men går sådär, har ont i huvudet så blir på dåligt humör också. okej hej emo haha!


män män vart va jag, vakna, laga mat, fett baws mat. skit gött. sen åkte ner t thomashallen och kolla turnering. meningen var att se mina kusiner spela, men dom hade redan åkt ut när jag kom ner haha! men tur så var haris, irmas bror och hans lag kvar, edin, nerres bror var med i de laget så vi ba hejja sönder. skit kul, sen en brud största rix fm snackade som att världen skulle gå under idag......... bam i huvudet haha!

aaaa sen stack t george, dom luncha och jag drack tea med typ 50 liter honung, stack t lindex och köpte nya läppsyl för tappa bort mitt i helgen, IGEN. haha asså köpt 5 nya på 1 vecka typ, jalla sho. irmz köpte parfym, sen hem och typ kollat karatefylla, bb, topmodel oså. roliga program *tummen upp*. så aaaa de va den, ska ta en shott hostmedicin sen kolla gossip, xoxo pamegörl

image descriptionimage description
1.jag tjuri för min sis tar min jacka + andra kläder... 2. irmz, jag katie på turneringen, lina var med där m oss
image descriptionimage description
3.irma o jag på george 4. min goda matiss, ungsfalukorv med chipspotatisarr
image descriptionimage description
5.flippchill(jag driver, hejhej) 6. cindy kom och sa hej, likaså narre. katja chilla
image description
7. köpte fler på dirr, tänk om dom tar slut mina favoriter, sen orkante gå ner t stan varje gång jag tappar bort dom jani. ilandsproblem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0