18/2

Jalla sho, väntar på att Edina ska bli klar så vi kan luncha eftersom pappa är på krisning gahahah bästa jag ba pappa kan du köpa elk han ba jag är påväg t Sthlm ska på krisning jahahhaha <3 älskar import föräldrar <33 à sen stack Gaby ut och åt liksom ofta jag sla sitta hemma och äta sj... Så fixa dejt med min finaste :*


Aaa ugår vart fett spår fast vi skulle chill dricka, bästa jag och Irma börja vid 5,6 sen kom alla vid 8,9 så vi satt själva och drack, men hade så jävla kul! Bästa vi pg! Aja har typ Inge elk kvar, shotta nån cp grej och sen stack vi t tokmunken haha, fett cp vi men de va fett kul, sen åt på galaxy spillde ketchup över hela mig haha sen efterfest oså mys


Ande jalla bye, bilder här nere o bästa ikväll all in ggr 4255


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0