11/2

hej mina blommor i trädgårn!!! idag är jag glad och äntligen har huvudvärken åkt tillbaks t helvettet :D

aja igår! helt plötsligt fick jag absti, går med irma o solar sen t ibro där katie och nerm var, börja dricka och hade allmänt kul :D sen börja de komma mer folk osv, skit kult! myste med sötaste också :*


nu håller jag på o fixar mig för ska åka o kolla på min kusin niko som spelar fotboll med syrianska, han är så söt! han e 97a men redan längre än mig? snorunge! aja ska bli jätte kul o se hnm spela, var jätte länge sen jö.

men men här har ni några bilder, pusspusspusssssss
image descriptionimage description
1. sötaste irms och nerm 2. sötaste pauliina
image descriptionimage description
3.vid kl 10 hade vi druckit upp våra öl så fixa vodka, börja som denna bild. sen när juicen va slut vart det 5/95 haha! sjukt vad smaklökarna tål när man är påverkad
image descriptionimage description
5. kvällens par! nerre och getto, naw. 6. irma stabil!! fick mig ett gott morgonskratt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0